جوجو کوچولوجوجو کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

جوجه کوچولوی مامان

ماه مهمانی خدا

1392/9/6 16:12
نویسنده : مامان معصومه
466 بازدید
اشتراک گذاری

                                                  دعاى روز هفتم ماه مبارک رمضان


.. .. .. رمضان ماه میمانی خدا .. .. ..

پس از طی شدن دو ماه پرخیر و برکت رجب المرجب و شعبان المعظم، ماه خدا از راه می رسد، ماهی که عبد به دنبال معبود و عاشق به دنبال معشوق می گردد. ماه باز شدن درهای رحمت الهی به سوی بندگان الهی و ماه میهمانی حضرت حق. تنها ماهی که خداوند متعال به خاطر شرف و برتری اش از آن در مصحف شریف خود نامبرده است، رمضان است.

در مورد معنی رمضان در کتب لغت معانی مختلفی آمده است. اما بهترین معنی برای این واژه را از حدیث زیبای پیامبر ذکر می کنیم آنجا که حضرت می فرمایند: رمضان؛ رمضان نامیده شد زیرا گناهان را می سوزاند. پس رمضان به معنی سوزاندن است.

در مورد عظمت و بزرگی این ماه بزرگ حضرت علی (ع) می فرمایند: «نگویید رمضان، چون شما نمی دانید رمضان چیست؟ هرکس که رمضان بگوید باید صدقه داده و به عنوان کفّاره آن کلمه روزه بگیرد. بلکه بگویید شهر رمضان چنانکه خداوند در قرآن اینگونه فرموده است ».

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند؛ «ماه رمضان ماه عظیمی است؛ مضاعف می شود در آن حسنات محو می شود، در آن سیئات و بلند می گردد در آن درجات».

ماهی است که اولش رحمت است و میانش مغفرت و آخرش آزادی از آتش دوزخ ».

سلام به روی ماه دختر گلم عشق یکی یه دونه مامان این اولین ماه رمضان عمر خوشگل شماست ایشاا.. سالهای سال سلامت و تندرست باشی و بتونی از برکات این ماه بزرگ نهایت استفاده رو داشته باشی مامان عاششششششقققققققققتتتتتتتتههههههه

عکسهای جیگر مامان در حال روروءک سواری 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)